A Dubai környékén kihelyezett Kívánság Fülkéket cola-s palackok kupakjaival aktiválhatták az arab államban tartózkodó bevándorlók, családtagjaikat otthonhagyó idénymunkások. A kívánságok egy részét a Coca-Cola teljesítette, így szerezve nem várt meglepetést pakisztáni, fülöp-szigeteki, vagy indiai családoknak.
A Wish Upon A Coke kampány arra világít rá, hogy az Emírségben jóval több bevándorló dolgozik, mint helyi lakos: az arány 5 az 1-hez. A Dubai-ban munkát vállaló külföldiek többsége saját fenntartásán túl még az otthoni családtagjait is segíti a fizetéséből. A Kívánság Fülkébe belépőket arról kérdezték, mit kívánnának a családtagjaiknak. A felvételeket rögzítették és néhányukat az üdítőital-gyártó valóra is váltotta, többek közt egy ház tetejének elkészítését, egy üzlet megnyitását, vagy a tandíj befizetését - tudósított a PR Examples.
Forrás: marketinginfo.hu