A cég számára továbbra is stratégiailag fontos a privat label (sajátmárkás) kakaóporok gyártása és értékesítése (amelyek szinte minden nagy áruházláncban megtalálhatók), a TUTTI márkanevű kakaótermékek esetében is növekedést várnak a következő években.
Prohászka Ottó, a Tutti Kft. tulajdonos-ügyvezetője szerint a trendeket illetően tapasztalataik azt mutatják, hogy bár folyamatosan új versenyzők jelennek meg az alacsonyabb árkategóriákban, de a minőség iránt elkötelezett fogyasztók az ár-érték arány miatt mégis és egyre többen az ő termékeiket választják.
A 100%-ban magyar tulajdonú társaság a folyamatos innovációnak, valamint a termék- és informatikai fejlesztéseiknek köszönhetően ma már a hazai élelmiszeripar meghatározó és elismert vállalkozása. A középvállalatot a termékkutatás, új eljárások bevezetése és az élelmiszertudomány legújabb eredményeinek alkalmazása jellemzi. A legtöbb nagy áruházlánc számára sajátmárkás termékek bérgyártása is a 7 000 m2 beépített területen, a Győr-Moson-Sopron megyei Rábapatonán zajlik.
Az „Év fagylaltja” versenyeken a Tutti fagylaltporok 2002-től szinte minden évben kaptak arany, ezüst, bronz vagy közönségdíjat.
Forrás: tutti.hu