A kutatás rámutat arra, hogy van igény az előrecsomagolt, PET palackos üdítők alternatívái iránt. Csak a SodaStream használói körülbelül 500 millió PET palackkal csökkentik a világ hulladék termelését.
A 2014-es vizsgálat szerint a SodaStream szódagép tulajdonosok évente több mint 700 millió liter buborékos, ízesítetlen vizet fogyasztanak. A többi, vezető gyártó valamelyest lemaradva követi a SodaStream-et: a Singha 558 millió literrel a második, a San Pellegrino 480 millió literrel a harmadik, a Perrier pedig 412 millió literrel a negyedik legkedveltebb márka.
Daniel Birnbaum, a SodaStream vezérigazgatója elmondta: céljuk, hogy világszerte megváltoztassák a fogyasztók gondolkodásmódját, és elérjék, hogy a megfelelő folyadékbevitel döntő részét ne a magas kalóriatartalmú, cukros, feldolgozott italok, hanem a víz - azon belül is a csapvíz - jelentse.
Forrás: marketinginfo.hu