Hirdetés

A reggelizésért kampányol az Actimel

2015-02-20 07:39:42

A márka reggeliző zónákat állít fel Budapesten, hogy felhívja a figyelmet a reggelizés fontosságára.

A 2015-ös januári Actimel Reggeli Rutin Felmérés szerint a megkérdezett 25 és 60 év közöttiek 33 százaléka nem reggelizik rendszeresen, és mindössze 67 százalékuk visz be táplálékot az ébredést követően minden nap.

 

Az Actimel elkötelezett, hogy ezen a helyzeten javítson, ezért a márka reggeliző zónákat állít fel Budapesten, hogy felhívja a figyelmet a reggelizés fontosságára. A figyelemfelhívó kampányt D. Tóth Kriszta, Tatár Csilla és Debreczeni Zita is támogatja, akik személyesen is ellátogatnak az Actimel Reggeliző Zónákba.

A 600 válaszadót számláló Actimel Reggeli Rutin Felmérés szerint a megkérdezettek 11 százaléka soha nem reggelizik, 16 százalékuk heti 3-4 alkalommal reggelizik, míg 6 százalékuk csak hétvégén. A kutatásban részt vevők 42 százaléka soha nem fogyaszt reggelire joghurtot, joghurtitalt, 35 százalékuk soha nem eszik reggelente gyümölcsöt, zöldséget és 25 százalékban nem fogyasztanak a nap első étkezésekor felvágottat, tojást sem.

Az Actimel akciót indított: mindenkit szeretettel vár egy kis finom reggelire február 9-13. és február 16-20. között a budapesti Kálvin téren, valamint február 14-15-én a Városligeti Műjégpályán felállított reggeliző zónákban.

 

Forrás: www.marketinginfo.hu