Az Actimel elkötelezett, hogy ezen a helyzeten javítson, ezért a márka reggeliző zónákat állít fel Budapesten, hogy felhívja a figyelmet a reggelizés fontosságára. A figyelemfelhívó kampányt D. Tóth Kriszta, Tatár Csilla és Debreczeni Zita is támogatja, akik személyesen is ellátogatnak az Actimel Reggeliző Zónákba.
A 600 válaszadót számláló Actimel Reggeli Rutin Felmérés szerint a megkérdezettek 11 százaléka soha nem reggelizik, 16 százalékuk heti 3-4 alkalommal reggelizik, míg 6 százalékuk csak hétvégén. A kutatásban részt vevők 42 százaléka soha nem fogyaszt reggelire joghurtot, joghurtitalt, 35 százalékuk soha nem eszik reggelente gyümölcsöt, zöldséget és 25 százalékban nem fogyasztanak a nap első étkezésekor felvágottat, tojást sem.
Az Actimel akciót indított: mindenkit szeretettel vár egy kis finom reggelire február 9-13. és február 16-20. között a budapesti Kálvin téren, valamint február 14-15-én a Városligeti Műjégpályán felállított reggeliző zónákban.
Forrás: www.marketinginfo.hu