A Stühmer a prémium élelmiszerek exportja területén látványos fejlődést mutatott fel kevesebb, mint egy esztendő leforgása alatt, ezért kapta meg az elismerést. "A Stühmer márkanév fontos és komoly garancia, hiszen Stühmer Frigyes volt az első hazai csokoládégyártó" - nyilatkozta Csóll Péter ügyvezető-tulajdonos.
A kiadott közlemény szerint a külföldi piacokat azonban csak áttételesen hódította meg e tény: az elsődleges kritérium a minőség volt. "A minőséggel és a rendkívül igényes, egyedi csomagolással törtek be elsőként az azerbajdzsánii piacra a maklári csokoládégyár termékei a Kereskedőház finanszírozási és logisztikai támogatásával, rögtön kimagasló eredményességgel" - olvasható a sajtóanyagban.
Sor került a Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Magyar Turizmus Zrt. közötti együttműködési megállapodás aláírására is: a két állami háttérrel működő társaság a külpiaci tevékenységeik összehangolásával eredményesebb megjelenéseket kíván biztosítani nemzetközi szakmai kiállításokon és vásárokon a magyar vállalkozások számára.
A Magyar Nemzeti Kereskedőház jelenleg 25 külföldi kirendeltséggel rendelkezik, de az év végéig 40-42-re szeretné növelni az irodáinak számát.
Forrás: www.marketinginfo.hu